пʼятницю, 15 грудня 2017 р.

«Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу». Творча педагогічна майстерня для вчителів математики м.Києва

13 грудня 2017 року в гімназії № 48 Шевченківського району відбулась творча педагогічна майстерня для вчителів математики міста Києва «Розвиток практичних умінь учнів в умовах інтеграції предметів природничо-математичного циклу».

Розглядались наступні питання:

  • Втілення інтеграції предметів природничо-математичного циклу в проектній діяльності (Герасимович О.М., методист НМЦ природничо-математичної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
  • Методика створення і організація проведення інтегрованих проектів з математики та інформатики (Саранчук Л.М., учитель інформатики гімназії №48).
  • Реалізація довгострокових інтегрованих проектів з математики, хімії, біології та екології (Тіщенко С.М., учитель хімії та біології гімназії №48).

неділю, 10 грудня 2017 р.

8 грудня 2017 року в гімназії № 48 відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного кункурсу Кенгуру


8 грудня  2017 року  учні  2- 6 класів  гімназії № 48 прийняли  участь у Всеукраїнському етапі   Міжнародного  математичного конкурсу «Кенгуру  - 2017» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.).  Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь 115 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні  завдання. Найактивнішу участь прийняли учні 4-А класу (22 учасники), 3-б класу (19 учасників) класовод Вакулюк І.В., і вперше участь в конкурсі приймали учні 2-х класів 2-А класу (18 учасників)  та 2-б класу (19 учасників).

Оприлюднення  результатів конкурсу слід очкувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів. Кожен учасник отримає сертифікат  та подарунок – книгу  із завданнями конкурсу.  Бажаємо успіху всім конкурсантам!


четвер, 7 грудня 2017 р.

Ромашка Блума як прийом для розвитку критичного мислення


Коли у учнів запитали що для них простіше - задавати питання чи відповідати на них? Відповідь була - відповідати на питання, бо в питанні, як правило, міститься частина відповіді.
Але мета вчителя не лише навчити дітей відповідати на питання, але й задавати грамотні питання.
Одним з прийомів які формують такі навички є "Ромашка Блума"

«Ромашка питань» (або «Ромашка Блума»). Походження

Систематика питань, заснована на створеної відомим американським психологом і педагогом Бенджаміном Блумом таксономії навчальних цілей за рівнями пізнавальної діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез і оцінка), досить популярна в світі сучасної освіти. (Шишов С. Є., Кальней В.А., 1999, с. 93). На початку вивчення основ критичного мислення, восени 1997 року, ми, враховуючи, що «Блум» можна перевести з німецької мови як «квітка», вирішили зробити теоретичні побудови вченого більш наочними і привабливими. Багато учасників наших семінарів - педагоги-практики - не дуже добре ставилися до теорії. Одержану «квітку» ми і назвали «Ромашкою Блума». Але нас чекало розчарування:  було складно чітко і однозначно визначити, до якого типу - по таксономії Б. Блума - відноситься те чи інше питання. Крім того багато вчителів говорили: «Це все красиво, але для нас корисніше активне вивчення практичного матеріалу».

вівторок, 5 грудня 2017 р.

Година КОДУ

Запрошуємо всіх прийняти участь у ГОДИНІ КОДУ з 4 грудня по 10 грудня!
Година Коду є глобальним заходом, який залучає десятки мільйонів учнів у більш, як 180 країнах світу. Кожен може організувати заходи в рамках Години Коду. Одно-годинний курс доступний більш, як 45 мовами. Без попередніх вимог. Для всіх віком від 4 до 104.

Перейдіть за посиланням:

   https://hourofcode.com/ru/uk/learn
 
https://hourofcode.com/ru/uk/learn

понеділок, 4 грудня 2017 р.

До 50-ти річчя програмування для дітей Google створив чудову інтерактивну гру

Лого (англ. Logo) - мова програмування високого рівня, розроблений в 1967 році Сеймуром Пейпертом і Ідіт Харель в освітніх цілях для навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку основним концепціям програмування (рекурсії, розширюваності та ін.).

Просто перейдіть за посиланням :


суботу, 2 грудня 2017 р.

Маршрут у майбутнє МК "Цифровий освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу"

Організація подієвих заходів займає позицію освітнього тренда. В практичній педагогічній діяльності вчителя використовують освітній простір як безліч індивідуальних форм розвитку і різноманітності освітніх можливостей. Цифрове освітній простір - це простір, в якому інформація використовується для освітніх цілей. Подієво - освітній захід в цифровому освітньому просторі відбувається в діяльності від мотиву до результату і має статися реально як існуючий факт.

В майстер - клас входять:

  • навчальні презентації;
  • форум для спілкування та обміну інформацією;
  • шаблони - форми технологічних карт для вчителя;
  • практичні завдання до модулів майстер - класу;
  • підсумкове завдання з проведення подієво - освітнього заходу.

Майстер - клас розрахований на 18 годин самостійної роботи.

Інформаційні ресурси:

Інформаційно - навчальний сайт для учасників майстер - класу «Цифрове освітній простір. Конструювання, організація і проведення подієво - освітнього заходу »;

Освітній простір Google+ «ЦОП подієво - освітнього заходу» (закрите співтовариство);

Освітній простір Google Клас (Classroom) для організації віддаленого взаємодії учасників подієво - освітнього заходу.

Маршрут у майбутнє курс "Як прокласти індивідуальний освітній маршрут?"

 Як педагогу написати індивідуальну освітню програму для учня? Чи потрібна учневі індивідуальна навчальна траєкторія?

Актуальність. Освіта все більше персоніфікується, індивідуалізується.

Вступив соціальне замовлення суспільства до педагогів на вироблення індивідуальних освітніх програм і маршрутів для учнів. В атласі нових професій майбутнього вже з'явилася така: «Розробник освітніх траєкторій». http://atlas100.ru/catalog/obrazovanie/razrabotchik-obrazovatelnykh-traektoriy/

Проблема. За новим освітнім стандартам передбачено складання вчителями індивідуальних освітніх програм для учнів. Але педагоги не можуть, не знають, як писати такі програми? У процесі даного МК педагоги спробують написати свою програму індивідуального освітнього маршруту для конкретного учня: обдарованого, відстає, просунутого, нездатного або, навпаки, талановитого і захопленого.

Результатом роботи педагога буде прокладений індивідуальний освітній учнівський маршрут (програма навчання або окремі маршрутні листи). Посилання на свої маршрути педагоги розмістять в загальній таблиці.

Мета курсу: потренуватися педагогам в написанні індивідуальних освітніх програм для різних учнів в різних навчальних ситуаціях: наприклад, програма підготовки до олімпіади для обдарованої учня, програма поглибленого вивчення теми для виступу учня на учнівській конференції, програма за рішенням винахідницьких задач для учня з інженерними здібностями, програма для відсталого учня, коригуюча вчення. Прискорене проходження курсу (для спортсменів); уповільнене навчання слабоуспевающіх учнів, з зупинками на окремих темах; поглиблене вивчення окремих тем, які не засвоєних учнем вчасно; узагальнюючий курс для підготовки учня іспитів тощо.

Маршрут у майбутнє курс «Сам собі аналітик»





АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ навчально-виховного процесу І ОРГАНІЗАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНЬОЇ ОРГАНІЗАЦІЄЮ

Робота в школі - це не тільки навчання дітей, а й складання звітів, написання планів, розробка і оформлення різних видів цифрової документації. Полегшити працю педагогів покликані різні програмні додатки, розроблені професійними розробниками з урахуванням російського законодавства, вимоги стандартів і ергономіки електронних ресурсів.

Наш курс не є конкурентом професійним розробкам, ми хочемо навчити педагогів-предметників створювати необхідні ресурси засобами табличних і текстових процесорів. Отримані навички знадобляться в разі відмови роботи корпоративного ресурсу через проблеми з інтернетом або локальною мережею, або в разі потреби створення документа, відсутнього в базі розробника.

Курс «Сам собі аналітик» знайомить слухачів з можливостями текстового і табличного процесорів для автоматизації процесів інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та організаційного управління освітньою організацією.

В основу курсу покладено трудові функції, описані в професійному стандарті педагога: володіння основами роботи з текстовими редакторами і електронними таблицями.

Даний курс продовжує програму з п'яти треків з навчання педагогів застосування сучасних інформаційних технологій в проектуванні і реалізації освітнього процесу відповідно до ФГОС, розроблену викладачами Тольяттинского державного університету.
Курс розроблений за підтримки освітнього напряму «Рибаков Фонд» та ІДО ТГУ http://do-tlt.ru/.

Маршрут у майбутнє МООК "Змішане навчання в сучасній школі"

 Електронне навчання та дистанційні освітні технології все ширше проникають в загальноосвітні школи, доповнюючи традиційні уроки і якісно перебудовуючи їх.


МООК "Змішане навчання в сучасній школі" складається з двох самостійних курсів:

Змішане навчання в сучасній школі: освітні моделі"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 02.10.2017 - 17.10.2017);

"Змішане навчання в сучасній школі: інструменти педагога"

(Кількість годин - 18, терміни проведення: 06.11.2017 - 26.11.2017).