неділю, 5 листопада 2017 р.

Вікторина, створена за допомогою сервісу Quizizz

В попередньому дописі я намагалась розповісти про сервіс Quizizz
А зараз хочу представити продукт, створений за допомогою цього сервісу - вірторину " Перетворення графіків функцій"


Для створення питань використовувала підручник
Алгебра : підруч. для 9 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. С. Прокопенко, Ю.О.Захарійченко, Н. Л. Кінащук. — Харків : Вид-во «Ранок», 2017. — 288 с. 

Сервіс Quizizz для створення вікторин та флеш-карток




Quizizz - сервіс, якому потрібно приділити увагу та познайомитись з ним. Цікавий сервіс для створення вікторин та флеш-карток. І що є значущим для багатьох педагогів - він має мільтимовний інтерфейс, в тому числі російський та український. Дуже зручний та простий у використанні, безкоштовний, учні можуть користуватись сервісом як в класі, так і вдома, не обовязково їм заводити аккаут та реєструватись для того, щоб пройти вікторину.

пʼятницю, 3 листопада 2017 р.

Активність Desmos "Задачі на папірі в клітинку. Площі фігур"


Оскільки я тільки починаю освоювати Desmos, то активності не будуть великими, а скоріше всього це буде демострація можливостей цього середовища.


Перша активність, якою я хочу поділитись - це активність, сворена для учнів 8 класу, геометрія, тема " Площі фігур".

четвер, 2 листопада 2017 р.

Мій вебінар на 10-му Інтернет-марафоні “Інноваційні технології та методики освіти”

Під час марафону було проведено 24 вебінари, які можна переглянути на YouTube

На цьому марафоні я вперше спробувала себе в ролі спікера. Чи вдалась мені ця роль, звісно, що судити слухачам, але маю надію, що робота, проведена по підготовці до вебінару дасть свої плоди та вебінар буде корисним.
Тема мого виступу :"Технології Web 2 0 та інтернет сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці"

Презентація створена з використанням веб-сервісу Prezi :


Запис вебінару:




«STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку»




Сучасне суспільство вимагає, щоб підростаюче покоління було здатне креативно, нестандартно мислити, могло створювати інновації. Як виховати таких фахівців? Одним із засобів виховання майбутніх спеціалистів вважають STEM-освіту. Дізнатись що це таке і як вона впроваджується в Україні можна дізнатись на конференції «STEM-освіта: стан впровадження та перспективи розвитку», яка відбудеться 9-10 листопада 2017 року.

середу, 1 листопада 2017 р.

Корисний та цікавий DESMOS

Шановні колеги!

Дуже хочу поділитись враженням від знайомства з ще однією математичною програмою Desmos  -  графічний калькулятор.

В першу чергу, що має значення - він має мультимовний інтерфейс, в тому числі російська та українська.
Так він виглядає:

четвер, 26 жовтня 2017 р.

10-й Інтернет-марафон “Інноваційні технології та методики освіти”

Видавнича група "Основа" та Дистанційна Академія проводять черговий 10- інтернет марафон "Інноваційні технології та методики освіти". Колеги, приєднуйтесть, реєструйтесь!
http://d-academy.com.ua/marafon?_utl_t=fb

Переглянути програму

вівторок, 17 жовтня 2017 р.

Розпочато реєстрацію на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру”

До уваги учасників Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»!



Розпочато реєстрацію на Всеукраїнський  етап Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру”

  1. Заявки від навчальних закладів на участь у конкурсі приймаються до 12 листопада 2017р
  2. Всеукраїнський етап проводиться для учнів 2-6 класів.
  3. Конкурс відбудеться 8 грудня  2017 р.

Детальніше про умови організації та проведення Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру” у 2017 – 2018 н.р. можна дізнатися на сайті Конкурсу:
www.kangaroo.com.ua

Підготовка до “Кенгуру”

суботу, 14 жовтня 2017 р.

Модель "Перевернутий клас"

Хочу навести приклад застосування моделі "Перевернутий клас" учителем хімії МБОУ гімназії № 9 м. Вороніж  Олени Олександрівни Пономарьової в її проекті
На сайті можна знайти сценарії уроку за цією моделлю.

Ще корисні посилання по цій темі (джерела російськомовні):

1. Брыксина О.Ф. Где найти точку опоры, чтобы перевернуть урок?  Пост с портала “Образовательная галактика Intel” 
2. Перевернутый класс. Опыт школ. Москва, гимназия №1576. Построение курса физики  https://youtu.be/RQYH_NYveBE?t=3m4s
 

неділю, 8 жовтня 2017 р.

Про Коші, його нерівність і не тільки...


Огюстен Луї Коші — відомий французький математик. 

Він написав понад 800 праць з арифметики і теорії чисел, алгебри, математичного аналізу, теоретичної та небесної механіки,математичної фізики.

 Були періоди, коли Кошіщотижня подавав у Паризьку Академію Наук нову математичну працю. Швидкість, з якою Коші переходив від одного предмета до іншого, дозволила йому прокласти в математиці чимало нових шляхів. Багато теорем, означень, ознак носять його ім’я.

Безумовно, Коші був одним з найвидатніших математиків свого часу. На жаль, оцінки вченого, як людини, вже при його житті, не відрізнялися одностайністю. Багато приписують йому непристойну роль в трагічні долі його великих колег сучасників. Нам не відомо, чи втрачав рукописи Абеля академік Коші, але є відомості, що він їх швидко знайшов і дав хвалебний відгук, коли Нільс Хенрік Абель вже помер. Що ж стосується істинного сина революції геніального математика і республіканця Галуа, то добре відомо, що на його роботи Коші не дав відповіді.