середу, 1 листопада 2017 р.

Корисний та цікавий DESMOS

Шановні колеги!

Дуже хочу поділитись враженням від знайомства з ще однією математичною програмою Desmos  -  графічний калькулятор.

В першу чергу, що має значення - він має мультимовний інтерфейс, в тому числі російська та українська.
Так він виглядає:

четвер, 26 жовтня 2017 р.

10-й Інтернет-марафон “Інноваційні технології та методики освіти”

Видавнича група "Основа" та Дистанційна Академія проводять черговий 10- інтернет марафон "Інноваційні технології та методики освіти". Колеги, приєднуйтесть, реєструйтесь!
http://d-academy.com.ua/marafon?_utl_t=fb

Переглянути програму

вівторок, 17 жовтня 2017 р.

Розпочато реєстрацію на Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру”

До уваги учасників Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру»!



Розпочато реєстрацію на Всеукраїнський  етап Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру”

  1. Заявки від навчальних закладів на участь у конкурсі приймаються до 12 листопада 2017р
  2. Всеукраїнський етап проводиться для учнів 2-6 класів.
  3. Конкурс відбудеться 8 грудня  2017 р.

Детальніше про умови організації та проведення Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру” у 2017 – 2018 н.р. можна дізнатися на сайті Конкурсу:
www.kangaroo.com.ua

Підготовка до “Кенгуру”

суботу, 14 жовтня 2017 р.

Модель "Перевернутий клас"

Хочу навести приклад застосування моделі "Перевернутий клас" учителем хімії МБОУ гімназії № 9 м. Вороніж  Олени Олександрівни Пономарьової в її проекті
На сайті можна знайти сценарії уроку за цією моделлю.

Ще корисні посилання по цій темі (джерела російськомовні):

1. Брыксина О.Ф. Где найти точку опоры, чтобы перевернуть урок?  Пост с портала “Образовательная галактика Intel” 
2. Перевернутый класс. Опыт школ. Москва, гимназия №1576. Построение курса физики  https://youtu.be/RQYH_NYveBE?t=3m4s
 

неділю, 8 жовтня 2017 р.

Про Коші, його нерівність і не тільки...


Огюстен Луї Коші — відомий французький математик. 

Він написав понад 800 праць з арифметики і теорії чисел, алгебри, математичного аналізу, теоретичної та небесної механіки,математичної фізики.

 Були періоди, коли Кошіщотижня подавав у Паризьку Академію Наук нову математичну працю. Швидкість, з якою Коші переходив від одного предмета до іншого, дозволила йому прокласти в математиці чимало нових шляхів. Багато теорем, означень, ознак носять його ім’я.

Безумовно, Коші був одним з найвидатніших математиків свого часу. На жаль, оцінки вченого, як людини, вже при його житті, не відрізнялися одностайністю. Багато приписують йому непристойну роль в трагічні долі його великих колег сучасників. Нам не відомо, чи втрачав рукописи Абеля академік Коші, але є відомості, що він їх швидко знайшов і дав хвалебний відгук, коли Нільс Хенрік Абель вже помер. Що ж стосується істинного сина революції геніального математика і республіканця Галуа, то добре відомо, що на його роботи Коші не дав відповіді.

понеділок, 25 вересня 2017 р.

Вчителям математики потрібний новий підхід


Щонедавно мені на очі потрапила цікава стаття в якій Людмила Рождєственська - освітній технолог з Талліна розповідає як можна змінити викладання математики.
Вона займається освітою своїх російськомовних колег (по обидва боки кордону) в сфері використання інформаційних технологій в школі. Це євангеліст продуктів Google для освіти, автор численних статей в учительських спільнотах і, мало того, творець таких спільнот.


В кінці травня Людмила Рождєственська з однодумцями розпочала новий проект для вчителів математики - «Швидкий старт з Desmos». Тут пропонується навчитися створювати і організовувати активності для своїх уроків за допомогою графічного онлайн-калькулятора і конструктора навчальних активностей Desmos, який завоював популярність у 300 мільйонів користувачів по всьому світу.

Вона пише, що 
"У нашій системі освіти слово «контроль» звучить як визначальний. І завдання з математики - вони для контролю знань, для контролю засвоєння, для перевірки чогось ще."

"Учень, занурюючись в шкільну математичну культуру, стає виконавцем, який діє за зразком. Це головна догма: повторюй за вчителем, відпрацьовуй навик рішення типових задач. Але типи завдань змінюються, тому що змінюється світ. Зараз актуально, наприклад, моделювання, і це відображено в тестах PISA.
Що таке моделювання - наші вчителі математики будуть відхрещуватися від нього до останнього, тому що самі цього не розуміють.
А серед активностей Desmos є завдання на моделювання, коли діти експериментують, працюючи з повзунком, і бачать зміни безпосередньо на цій інтерактивній «картатій папері». Там немає нічого типового, а є пошук і експеримент. "

Мова й де про "іншій" підхід до завдань х математики.
"Швидше за все, «інший» підхід до завдань в американських школах бере початок в таких місцях, як Стенфордський університет. Щоб переконатися в цьому, можна послухати лекції на YouTube професора методики математики Джо Боулер (Joe Bowler). Ми зробили на основі її лекцій презентацію, яка знайомить наших вчителів з методологією цієї «іншої» математики."
 

 (джерело: слайд презентації «Другая математика с teacher.desmos»)

Докладніше

вівторок, 12 вересня 2017 р.

И знову ця таблиця множення...

Про таблицю множення вже йшлось у дописі   Таблиця Піфагора, або як вивчити таблицю множення .
Пропонується  програма (російськомовна), яка допоможе дітям у вивченні таблиці множення
http://aztekium.pl/Znatok (для тренування швидкості виконання завдань)
http://aztekium.pl/Umnozhenie (для навчання)


неділю, 10 вересня 2017 р.

12 навчальних математичних програм для iPad

Знайомтесь: 12 навчальних математичних програм для iPad, які можуть використовуватись студентами  та учнями старших класів. Цей перелік включає  додатки, які охоплюють п'ять основних областей: алгебра, геометрія, обчислення, графіка.

середу, 30 серпня 2017 р.

Виступ на форумі «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» м. Києв

21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся серпневий педагогічний форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?».
Програмою було передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.

Виступ на серпневому педагогічниому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» з майстер-класом за темою "Використання квестів на уроках математики."




Матеріали майстер-класу:
ПЕРЕГЛЯНУТИ

четвер, 17 серпня 2017 р.

Освітній форум «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?»

Шановні колеги кяни!

Інстит  післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує вас до участі в серпневому освітньому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?», який відбудеться 21 серпня 2017 року з 10.00 в приміщенні Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б.
Програмою передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.
Реєстрація учасників Форуму здійснюють  Науково-методичні центри Управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій.
Програма форуму (оновлено 16.08.2017)

Джерело