понеділок, 25 вересня 2017 р.

Вчителям математики потрібний новий підхід


Щонедавно мені на очі потрапила цікава стаття в якій Людмила Рождєственська - освітній технолог з Талліна розповідає як можна змінити викладання математики.
Вона займається освітою своїх російськомовних колег (по обидва боки кордону) в сфері використання інформаційних технологій в школі. Це євангеліст продуктів Google для освіти, автор численних статей в учительських спільнотах і, мало того, творець таких спільнот.


В кінці травня Людмила Рождєственська з однодумцями розпочала новий проект для вчителів математики - «Швидкий старт з Desmos». Тут пропонується навчитися створювати і організовувати активності для своїх уроків за допомогою графічного онлайн-калькулятора і конструктора навчальних активностей Desmos, який завоював популярність у 300 мільйонів користувачів по всьому світу.

Вона пише, що 
"У нашій системі освіти слово «контроль» звучить як визначальний. І завдання з математики - вони для контролю знань, для контролю засвоєння, для перевірки чогось ще."

"Учень, занурюючись в шкільну математичну культуру, стає виконавцем, який діє за зразком. Це головна догма: повторюй за вчителем, відпрацьовуй навик рішення типових задач. Але типи завдань змінюються, тому що змінюється світ. Зараз актуально, наприклад, моделювання, і це відображено в тестах PISA.
Що таке моделювання - наші вчителі математики будуть відхрещуватися від нього до останнього, тому що самі цього не розуміють.
А серед активностей Desmos є завдання на моделювання, коли діти експериментують, працюючи з повзунком, і бачать зміни безпосередньо на цій інтерактивній «картатій папері». Там немає нічого типового, а є пошук і експеримент. "

Мова й де про "іншій" підхід до завдань х математики.
"Швидше за все, «інший» підхід до завдань в американських школах бере початок в таких місцях, як Стенфордський університет. Щоб переконатися в цьому, можна послухати лекції на YouTube професора методики математики Джо Боулер (Joe Bowler). Ми зробили на основі її лекцій презентацію, яка знайомить наших вчителів з методологією цієї «іншої» математики."
 

 (джерело: слайд презентації «Другая математика с teacher.desmos»)

Докладніше

вівторок, 12 вересня 2017 р.

И знову ця таблиця множення...

Про таблицю множення вже йшлось у дописі   Таблиця Піфагора, або як вивчити таблицю множення .
Пропонується  програма (російськомовна), яка допоможе дітям у вивченні таблиці множення
http://aztekium.pl/Znatok (для тренування швидкості виконання завдань)
http://aztekium.pl/Umnozhenie (для навчання)


неділю, 10 вересня 2017 р.

12 навчальних математичних програм для iPad

Знайомтесь: 12 навчальних математичних програм для iPad, які можуть використовуватись студентами  та учнями старших класів. Цей перелік включає  додатки, які охоплюють п'ять основних областей: алгебра, геометрія, обчислення, графіка.

середу, 30 серпня 2017 р.

Виступ на форумі «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» м. Києв

21 серпня 2017 року в Київському університеті імені Бориса Грінченка відбувся серпневий педагогічний форум для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?».
Програмою було передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.

Виступ на серпневому педагогічниому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?» з майстер-класом за темою "Використання квестів на уроках математики."




Матеріали майстер-класу:
ПЕРЕГЛЯНУТИ

четвер, 17 серпня 2017 р.

Освітній форум «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?»

Шановні колеги кяни!

Інстит  післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка запрошує вас до участі в серпневому освітньому форумі для працівників загальноосвітніх навчальних закладів м.Києва (вчителів-предметників) «Нова українська школа: старт чи продовження поступу?», який відбудеться 21 серпня 2017 року з 10.00 в приміщенні Київського університету імені Бориса Грінченка за адресою вул. Маршала Тимошенка 13-Б.
Програмою передбачено проведення майстер-класів від авторів підручників, експертів, вчителів; виставки, інтерактивні презентації, воркшопи, подіумні дискусії, круглі столи, експертні групи.
Реєстрація учасників Форуму здійснюють  Науково-методичні центри Управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій.
Програма форуму (оновлено 16.08.2017)

Джерело 

понеділок, 5 червня 2017 р.

Оновлені програми. Які новації чекають учителя-предметника 1 вересня?


Які новації чекають учителя-предметника 1 вересня? Як виглядатимуть навчальні програми? Чи розшириться простір для виявлення вчителя і як саме? Про це можна було почути під час круглого столу, присвяченого презентації оновлених програм природничо-математичного циклу для 5–9 класів.

Джерело

неділю, 21 травня 2017 р.

Матеріали до уроку геометрії 8 клас за темою "Тригонометричні функції гострого кута"


Матеріал до уроку геометрії в 8 класі за темою " Тригонометричні функції" представлений за допомогою сервісу Blendspace (https://www.tes.com/lessons).

Матеріал розрахований як на учнів, які не зрозуміли тему уроку та потребують додаткового опрацювання теми, так і на учів, які були відсутні на уроціі яким необхідно самостійно відпрацювати та розібрати даний матеріал. В електронному супроводі до уроку розтавлені акценти на основний теоретичний матеріал , також представлені приклади розв'язування типових завдань, відео побудови гострого кута за відомими значеннями синусів та косинусів кутів.

суботу, 20 травня 2017 р.

Сертифікати учасникам вебінарів від видавництва "Основа"

Надіслано сертифікати учасникам  Вебінарів Березневого Всеукраїнського інтернет-марафону від ВГ «Основа»






четвер, 18 травня 2017 р.

Подяка від «Київської Малої академії наук учнівської молоді»

 Подяка за плідну співпрацю з «Київською Малою академією наук учнівської молоді» та підготовку переможців конкурсу «Математична мозаїка».