суботу, 29 квітня 2017 р.

Сервіс Blendspace - інструмент для організації навчальних матеріалів до уроку



Один з цікавих сервісів для дистанційного навчання, або для створення супроводу уроку, знайомтесь:

сервіс Blendspace (https://www.tes.com/lessons) – зручний інструмент для створення електронного супроводу уроку, заняття або дистанційного курсу.
Він дає можливість зібрати «в одному місці» необхідні ресурси для уроку/заняття/дистанційного курсу: тексти, відео, зображення, веб-сайти, google документи, вбудувати потрібні файли та он-лайнові вправи, створити вбудований в середовище опитувальник у вигляді вибору правильної відповіді.
Створений урок  можна розмістити у себе в блозі, отримавши відповідний код, створити до уроку QR-код, який можна надіслати, розмістити в соціальних мережах.
Важливо, що організовано зворотній зв'язок з учнями. Виконуючи завдання, вони можуть писати коментарі та розміщувати посилання на виконані роботи.
Вчитель може створити класну кімнату, занести туди учнів і стежити за статистикою виконання завдань.
Реєстрація в сервісі відбувається як "Вчитель" або як "Студент/учень", при цьому в другому випадку, щоб отримати доступ до ресурсу, необхідно ввести код класу. Статистику можна переглянути по класу, по окремому ресурсу, навчальному модулю в цілому.

Контрольна робота з геометрії за темою "Сума кутів трикутника. Рівність прямокутних трикутників"

Представляю варіанти контрольної роботи з геометрії за темою "Сума кутів трикутника. Рівність прямокутних трикутників" а також приклади оформлення задач.

Представлено три варіанти:








пʼятницю, 28 квітня 2017 р.

Записи вебінарів першого у 2017 році інтернет-марафону від ВГ "Основа"



Вебінари Березневого Всеукраїнського інтернет-марафону від ВГ «Основа» були насиченими і, сподіваємося, корисними.  
Для тих, хто не зміг прийняти участь, можна переглянути записи та матеріали за посиланням http://osnova.com.ua/news/714 

понеділок, 17 квітня 2017 р.

Завдання та відповіді до ЗНО 2017

Український центр оцінювання якості освіти опублікував завдання тестів пробного зовнішнього незалежного оцінювання, які були використані під час проведення пробного тестування на початку квітня. Також оприлюднено правильні відповіді до всіх предметним тестів.

пʼятницю, 14 квітня 2017 р.

Домашня контрольна робота з алгебри за темою "Квадратні рівняння. Теорема Вієта"

До уваги учнів 8-х класів!

Домашня контрольна робота з алгебри:

Заходи тижня природничо-математичних наук 2017



Добігає кінця тиждень кафедри природничо-математичних наук, під час якого гімназисти приймали участь в багатьох цікавих заходах. Відбулися нестандартні уроки: урок-гра "Математичні перегони"  для учнів 9-Б класу (вчитель математики та інформатики Власова І.О.), урок – вікторина "Хто краще знає інформатику?" для учнів 9-х класів (вчитель інформатики Саранчук Л.М., вчитель математики та інформатики Власова І.О),  уроки цікавого програмування "Година коду" для учнів 5-х та 6-х класів (вчитель інформатики Саранчук Л.М., вчитель математики та інформатики Власова І.О) тощо


середу, 29 березня 2017 р.

Підбірка задач для практикуму за темою: "Многокутники. Площі многокутників"

До уваги учнів 8-х класів!

Ми закінчили вивчення теми "Многокутники. Площі многокутників." Триває підготовка до контрольної роботи.

Задачі, які я вам підібрала, взято із збірників для підготовки до ДПА в 9-м класі та ЗНО в 11 класі. Рекомендую всім, хто хоче засвоїти тему, а також попрактикуватись у розвязуванні задач розібрати їх.

Домашня контрольна робота з геометрії за темою " Многокутники. Площі многокутників"

До уваги учнів 8-х класів!

Ми закінчили вивчення теми "Многокутники. Площі многокутників." Триває підготовка до контрольної роботи.

Рекомендую розібрати розв'язання також наступних задач із допису:

http://viakiev.blogspot.com/2017/03/blog-post_17.html

вівторок, 28 березня 2017 р.

ДПА-2017 з математики в основній школі (9 клас)


Для проведення державної підсумкової атестації готують декілька варіантів атестаційних робіт. Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.
Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді.
Виконуючи завдання першої частини, учень не повинен наводити будь-які міркування. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.

четвер, 23 березня 2017 р.

Видавнича група "Основа" запрошує на інтернет-марафон

Шановні колеги!
28 та 29 березня — інтернет-марафон, що змінить стандартні уявлення про процес навчання.
Продовжуємо знайомити з креативними спікерами.

Спеціальний гість із Німеччини від партнерського проекту
Global Educational Discovery — Mareike Hachemer.
Global Goal Education - Connecting Learning to the activities that help make the world a better place
Mareike Hachemer (Німеччина) — членкиня журі Global Teacher Prize 2017,
фіналістка Global Teacher Prize 2015,
делегатка UNESCO на Forum on Global Citizenship Education,
тренерка (Council of Europe, Pestalozzi Programme),
послиня найбільшого уроку в світі,
спікерка TEDx.
Дата: 29 березня
Час: 16.00
Мова: англійська
Зустріч супроводжує перекладач.
Підготуйте запитання та поставте
в прямому ефірі.
Тривалість спілкування: 40 хв
А також