суботу, 23 липня 2016 р.

7 речей, які ви повинні знати про перевернуте навчання




Перевернуте навчання


Ідея перевернутого навчання  вже більше десяти років успішно застосовується на Заході.
Також відомо цікаве тривале експериментальне дослідження, яке проводиться співробітниками Harvey Mudd College вже два роки і буде продовжено ще протягом трьох років. У ході експерименту досліджується кілька студентських груп, одна частина з яких навчається за традиційною програмою, а інша - за моделлю «перевернутого класу»; дослідження стосується тільки викладання STEM-дисциплін (наука, технології, інженерна справа, математика). Саме через незавершеності експерименту результати поки ніде не опубліковані, але навіть попередня оцінка показує, що ефективність навчання як мінімум не падає при використанні технік перевернутого класу, зате надає набагато більшу гнучкість для студентів і викладачів в процесі засвоєння матеріалу; адже перевернутий клас дозволяє не хвилюватися про пропущені лекції і вимагає присутності тільки на практичних заняттях і семінарах.

середу, 20 липня 2016 р.

Вебінари видавничої групи "Основа"


Під час канікул у червні місяці видавнича група "Основа" провела інтернет-марафон. Протягом 4-х насичених вебінарами днів всі бажаючі змогли прийняти участь у цьому цікавому заході. 
Якщо Ви не змогли відвідати вебінари онлайн, але цікавитеся змінами в сучасній освіті, Вам хочеться дізнатися про нові підходи до викладання, то вебінари можна переглянути на сторінці сайту ВГ "Освіта". 
Тут Ви можете переглянути відео вебінару та скачати презентацію до вебінару.

четвер, 14 липня 2016 р.

Розвиток дитини

В дописі    Генератор ребусів онлайн   мова йшла про створення онлайн ребусів та інших цікавих розваг, які дають можливість зацікавити дітей та спонукають їх до того, щоб мозок дитини працював та розвивався. В цьому дописі я хочу продовжити цю тему, і нехай той матеріал, про який я хочу розповісти, не всі буде корисний, але основна думка, що дитину постійно потрібно розвивати, а в нашому цифровому та інформаційному суспільстві засоби розвитку теж повинні бути відповідними.  

Щонедавно я натрапила на сайт Розвиток дитини. Той матеріал, який там представлений в більшій степені підходить дошкільнятам та учням молодших класів, але все рівно, деякі сервіси можна застосовувати й нам вчителям математики.


http://childdevelop.com.ua/ 

четвер, 30 червня 2016 р.

У 2018 році Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів - PISA


Гриневич: PISA покаже слабші та сильніші місця нашої освіти


У 2018 році Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів - PISA, що проводиться під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР). Дослідження проходить раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах світу на підставі тестування 15-річних учнів. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час заходу з нагоди приєднання України до Програми PISA-2018.

четвер, 23 червня 2016 р.

Структура 2016-2017 навчального року

У МОН визначили структуру нового 2016-2017 навчального року.

При цьому навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності має розпочатись у День знань - 1 вересня і закінчитись не пізніше 1 липня наступного року.

Також передбачено, що тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів без врахування днів, коли діти припиняли навчання з незалежних від них причин (карантин, температурний режим тощо).

У межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, школами має бути встановлена тривалість навчального тижня на весь навчальний рік. У випадку встановлення 5-денного навчального тижня відпрацювання уроків по суботах (з метою надолуження навчального матеріалу, чи продовження канікул та скорочення опалювального сезону) не допускається, оскільки це призведе до перевищення тижневого гранично допустимого навантаження на учнів.

Докладніше




понеділок, 20 червня 2016 р.

Математика і природа

Математичні закономірності у природі 


Пристальное, глубокое изучение природы
есть источник самых плодотворных
открытий математики

Ш. Фурье


Йоганн Кеплер говорив, що геометрія володіє двома скарбами - теоремою Піфагора і золотим перетином і якщо перше можна порівняти з мірою золота, то друге - з коштовним каменем.

Золотим перетином (поділом) і навіть "божественної пропорцією" називали математики давнини і середньовіччя поділ відрізка, при якому довжина всього відрізка так відноситься до довжини його здебільшого, як довжина більшої частини до меншої. Це відношення приблизно дорівнює 0,618 або 5/8.

В геометрії "золотим перетином" називається також поділ відрізка в середньому і крайньому відносинах, при якому довжина більшого відрізка є середнє геометричне, або, як часто говорять, середнім пропорційним довжин всього відрізка і його менша частина. "Золотий перетин" відрізка можна визначити, добудувавши його до прямокутного трикутника, в якому даний відрізок буде гіпотенузою. Доказ можна провести за допомогою теореми Піфагора. Це задача дуже давня, вона присутня в "Началах" Евкліда, який вирішив її геометрично.

неділю, 29 травня 2016 р.

QR-код



Давно хотіла написати допис про QR-код, оскільки останнім часом він зустрічається на кожному кроці, їх розміщують в рекламі, на упаковці товарів, друкують в буклетах, використовують в іграх, в довідниках і ще мільйоном різних способів. З широким поширенням досить потужних мобільних телефонів, оснащених вбудованими камерами, QR-коди почали своє широке поширення по всьому світу.

 QR-код (англ. Quick response - швидкий відгук) - матричний код (двовимірний штрих-код), розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» у 1994р.

QR-код - квадратна картинка в яку закодована якась інформація. Це може бути звичайний текст, адреса в Інтернеті, телефон, координати будь-якого місця або навіть ціла візитна картка. Їх спеціальний вид полегшує читання закладених даних за допомогою сучасних мобільних телефонів оснащених камерами. Досить навести камеру телефону на код і тут же отримати доступ до його вмісту.


Величезна популярність штрих-кодів в Японії призвела до того, що обсяг інформації, зашифрованої в них, незабаром перестав влаштовувати індустрію. Японці почали експериментувати з новими сучасними способами кодування невеликих обсягів інформації в графічній картинці. 

пʼятницю, 27 травня 2016 р.

Визначено результати ЗНО з математики



В цьому році учні 11-х класів 11 травня сдавали ЗНО з математики.
Для участі у тестуванні було зареєстровано понад 132 тисячі осіб.

Сертифікаційна робота містила 33 завдання, на виконання яких було відведено 180 хвилин. Максимальна кількість балів, яку міг отримати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з математики, – 62.

Пороговий бал склав/не склав тесту з математики встановлений експертною комісією на рівні 9 тестових балів.