суботу, 12 грудня 2015 р.

Малюємо он-лайн

Розваги он-лайн. Малювалки

Інколи розважитись хочуть не тільки діти, а й дорослі. Щонедавно зловила себе на цій думці, але все звісно, залежить від того, як вам подобається розважатись, від ваших уподобань тощо.

Ніколи не думала, що можу захопитись звичайними дитячими малювалками, звісно, що не зовсім малювалками, а незвичайними, нестандартними, цікавими...

Подивіться, які виходять шедеври! І ви , навіть якщо не маєте хисту до малювання, не зможите відірватись, поки не створите щось своє.


Мабуть ті, хто подорожував Єгиптом знають, що в Єгипті місцеві жителі намагаються заробити на туристах, там продається, що завгодно, у вигляді сувенирів. Й вас, мабуть, неодноразово захоплювали шедеври, створені кольоровим піском у скляних ємкостях. А тут є можливість створити такий щедевр самому, тільки он-лайн.


Малюємо піском. 



пʼятницю, 11 грудня 2015 р.

Інформаційні задачі

Інформаційні задачі

Інформаційними задачами будемо називати такі задачі, умова яких містить деяку інформацію про навколишнє середовище: рослини, тварини, гори, озера, річки, а також факти з життя людей.
Інколи на уроках математики  хочеться учнів чимось здивувати, розповісти щось цікаве та незвичайне, «розбавити» стандартні завдання дійсно інформаційними задачами, де діти отримають ще цікаву інформацію, пов’язану з іншими предметами.
Інформація, яку надано в запропонованих задачах, є достовірною, але слід враховувати, що вона постійно оновлюється: учені знаходять більш високі або старі дерева, уточнюють дані про життя тварин, точніше вимірюють глибину озер тощо.

четвер, 10 грудня 2015 р.

200 років зі дня народження Ади Лавлейс

200 років зі дня народження Ади Лавлейс

 

Аду Лавлейс вважають та вшановують не лише як першу жінку - програміста, а й взагалі першу людину, яка написала програму для парової машини.
10 грудня 1815 року у поета Байрона народилася донька, яка в 1842 році в свої 27 років написала першу програму для обчислювальної машини (парової) Беббіджа.
Вона була єдиною дочкою великого англійського поета Джорджа Гордона Байрона (1788 - 1824) і Аннабелли Байрон, уродженої Мілбенк (1792 - 1860). «Вона неабияка жінка, поетеса, математик, філософ», - писав Байрон про свою майбутню дружині в 1813 році. Але батьки Ади розлучилися, коли дівчинці було два місяці, і більше свого батька вона бачила.
Ада успадкувала у матері любов до математики і багато рис батька, в тому числі, близький по емоційному складу характер.
Байрон присвятив дочки кілька зворушливих рядків «Паломництво Чайльд Гарольда», але при цьому в листі до своєї кузини заздалегідь турбувався: "Сподіваюся, що Бог нагородить її чим завгодно, але тільки поетичним даром ..."

Використання ментальних карт в навчально-виховному процесі

Ментальні карти як засіб візуалізації та структуризації інформації


Майндмеппінг (mindmapping, ментальні карти) — це зручна і ефективна техніка візуалізації мислення і альтернативного запису. Карти пам'яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем. Також може розглядатися як зручна техніка альтернативного запису. Карти пам'яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень, при написанні статей. Карта пам'яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв'язані гілками, що відходять від центрального поняття або ідеї. У основі цієї техніки лежить принцип «радіантного мислення», що відноситься до асоціативних розумових процесів, відправною крапкою або точкою дотику яких є центральний об'єкт. (Радіант - точка небесної сфери, з якої як би виходять видимі шляхи тіл з однаково направленими швидкостями, наприклад, метеоритів одного потоку). Це показує нескінченну різноманітність можливих асоціацій і отже, невичерпність можливостей мозку. Подібний спосіб запису дозволяє карті пам'яті необмежено рости і доповнюватися. 


середу, 9 грудня 2015 р.

Самостійна робота з геометрії

Самостійна робота з геометрії за темою: "Паралельність прямих"


Самостійна робота є підготовчою до контрольої роботи за темою "Взаємне розміщення прямих на площині", а також перевіряє розуміння учнів таких понять, як ознаки паралельних прямих та властивості паралельних прямих. Ознаки паралельних прямих дають змогу, спираючись на теорему та наслідки довести, що прямі паралельні. А властивості паралельних прямих дають змогу використовувати обернені твердження, коли вже задано, що прямі паралельні.

Варіант самостійної роботи:















вівторок, 8 грудня 2015 р.

До питань домашнього завдання

Шість секретів підготовки домашнього завдання, яке будуть робити учні


Сучасні політики і журналісти давно подейкують про скасування домашніх завдань в школі: у першому класі вже скасували, до середньої школи поки «добираються». Але ми-то з вами знаємо, що без відпрацювання вивченого матеріалу, без самостійної роботи учня не буде прогресу, чи не буде результату. Як же бути, як зробити так, щоб учні самі хотіли виконувати завдання?
Для початку давайте розберемося, яку причину називають противники домашніх завдань? Багато задають, впоратися з усіма завданнями неможливо. Так, така проблема, дійсно, існує: якщо кожен вчитель буде непомірно задавати домашнє завдання, то діти просто перестануть його робити. Так і відбувається в старшій школі: виконують завдання одиниці, серед них половина «ГДЗ-шники» і ті, хто займається з репетиторами. Ось "деякі" і вирішили ввести "інновацію": скасувати домашні завдання зовсім, з усіх предметів, у всіх класах. Замість того, щоб зробити завдання цікавими ...

суботу, 5 грудня 2015 р.

Самостійна робота з алгебри

Самостійна робота з алгебри  за темою: "Множення одночлена на многочлен"

Для учнів 7-х класів та батьків вирішила після проведення самостійних та контрольних робіт розбирати  матеріал, який треба знати та  за можливістю буду робити аналіз робіт та вказувати на типові помилки.
Самостійна робота з алгебри в розділі "Многочлени" за темою: "Множення одночлена на многочлен"

Варіант самостійної роботи:


пʼятницю, 4 грудня 2015 р.

Відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру"

4 грудня відбувся Всеукраїнський етап Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру"

4 грудня  2015 року  учні  2-6 класів  гімназії № 48 прийняли  участь у Всеукраїнському етапі   Міжнародного  математичного конкурсі «Кенгуру  - 2015» (Координатор вчитель математики та інформатики Власова І.О.). Конкурс вже став традиційним в гімназії. Цього разу в конкурсі прийняли  участь більше 100 учнів. Діти з задоволенням розв’язували цікаві математичні  завдання.  Оприлюднення  результатів конкурсу слід очкувати на сайті  http://www.kangaroo.com.ua/  не пізніше, ніж через 8 тижнів. Кожен учасник отримає сертифікат  та подарунок – книгу  із завданнями конкурсу.  Бажаємо успіху всім конкурсантам!

четвер, 3 грудня 2015 р.

Intel представляє

Intel представляє Intel Learning Studio – безкоштовну платформу для навчання на базі ігор




Нещодавно вчені виявили зв’язок між ігровим навчанням та успіхами учнів у школі і зробили висновок, що ігри можуть вельми впливати при вирішенні найактуальніших соціальних, культурних, наукових і економічних завдань. 


Потреба в освітніх методиках на базі ігор зростає, і ця потреба ускладнюється тим, що спостерігається зниження рівня зацікавленості, зокрема серед дівчат, до наукових і технічних предметів у середній школі та вишах. І ця проблема викликає велику стурбованість у країнах Європейського Союзу.
2 грудня 2015 року Intel оголосила про нову онлайн-платформу Intel® Learning Studio, що містить чимало безкоштовних курсів професійної підготовки на базі ігор. У заході взяли участь понад 280 фахівців у галузі освіти, ігор і цифрових технологій для навчання.

середу, 2 грудня 2015 р.

Стрічка часу

Стрічка часу- ще один спосіб візуалізувати навчальний матеріал 




Стрічка часу завжди була потужним інструментом візуалізації інформації. Поряд з поняттям стрічка часу хочеться сказати ІСТОРІЯ. Але чомусь на інших предметах такий цікавий та зручний спосіб показати хронологію подій  використовується мало. Окрім того, коли в арсеналі вчителя не було інформаційних технологій, щоб використовувати стрічку часу, її необхідно було створити за допомогою папіру, олівців, картинок, щоб вона була цікавою.

В наш час існує дуже потужний інструментарій, як в прикладних програмах, так і серед веб-сервісів за допомогою якого можна не витрачаючи багато часу та зусить створити цікаву, незвичайну, авторську стрічку часу й використовувати її з задоволенням як в навчальній , так і в позакласній роботі.